KATEGORIA
5*
REGION
Pattaya
OPIS
Luksusowy hotel położony tuż przy pięknej piaszczystej plaży. Wielokrotnie nagradzany za swój wysokiej klasy serwis. Polecany zarówno na rodzinny wypoczynek jak i podróż służbową. Hotel posiada dobrze wyposażone zaplecze konferencyjne. Nowoczesne pokoje wyposażone są w tradycyjnym tajskim stylu.
hotel
lokalizacja
1 km od centrum Pattaya, 40 km od lotniska w Pattaya. Hotel usytuowany na powierzchni: 50000 m2.
kategoria hotelu
5*
kategoria lokalna hotelu
5*
opis hotelu
Data otwarcia
1974 r. Odnowiony w 2018 r.
Na terenie hotelu: restauracje, bary (4), room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (4), centrum biznesowe (płatne), basen odkryty, 2 zjeżdżalnie wodne (działają w godzinach 09:00-19:00).Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
internet
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
plaża
50 m od hotelu, prywatna, piaszczysta, z pomostem. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, płatne: bar na plaży.
pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku:
- budynek główny (liczba pięter: 9, liczba wind: 7)
Typy pokoi:
- Mini Suite Plus Sunrise View dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- Mini Suite Plus Sea View dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- Theme Suite dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
- Theme Suite z 2 sypialniami dla max. 3 os.: 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, jacuzzi, WC), balkon lub taras
- pokoje Ocean Deluxe dla max. 3 os.: salon, jadalnia, 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
- restauracje, restauracje a la carte (9), bary (4), cukiernia
śniadanie
- śniadanie (06:30-10:00)
śniadanie i obiadokolacja
- śniadanie (06:30-10:00), obiadokolacja (18:30-23:00)
śniadanie, obiad i kolacja
- śniadanie (06:30-10:00), obiad (11:00-14:00), kolacja (18:30-23:00)
Restauracje a la carte
- płatne. Wymagana rezerwacja.
- Panorama - międzynarodowa
- Larn Thong - tajska
- Huang Chao - chińska
- Chamu - japońska
- Rossini and cigar lounge - włoska
- Breezeo - międzynarodowa/owoce morza
- Maharani - indyjska
- Royal Grill Room and Wine Cellar - śródziemnomorska
- Caprice - międzynarodowa/owoce morza
z myślą o dzieciach
- brodzik
- zjeżdżalnie wodne dla dzieci (2)
- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-16 lat
- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
- opiekunka dla dzieci (płatna)
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
aktywnie i animacyjnie
w cenie
- siatkówka plażowa
- aerobik
- siłownia
- animacje wieczorne
płatne
- korty do tenisa ziemnego (7)
- oświetlenie kortów
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- lekcje tenisa
- tenis stołowy
- squash
- bilard
- centrum SPA
- masaż
- sauna
- jacuzzi
- salon piękności
- łaźnia turecka
dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (BEZPŁATNIE)
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE)
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (24H)
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 100 Gości na 1000 m2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNE, INDYWIDUALNIE PAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (07:00-19:00)
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID-19? - TAK
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - TAK
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
-->
Uwaga!
Informujemy, że w Tajlandii większość hoteli wymaga depozytu na poczet potencjalnych wydatków, pobieranego przy zakwaterowaniu w gotówce lub kartą kredytową (w formie blokady środków). Szczegóły dotyczące wysokości depozytu oraz formy płatności dostępne są u Sprzedawcy.
Aktualizacja opisu
08.02.2023 16:04
usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
SPA
Siłownia
Tenis
Mini Klub
Serwis plażowy
Zjeżdżalnie
Sale konferencyjne